Twinsisters61 Viking beyaz olanı da güzel. (Sensivite yazan) bingo marka olanlarda güzel. Yumosta güzel ama boykot olduğundan almıyorum.
mondecaidensecmeler Twinsisters61 bende mecbur olduğum için vermek almıştım şimdi boykot diye almicam
_Goktugunannesi__ mondecaidensecmeler yumoi marka hanımeli sarı kutulu olan veya mavi kutulu olan 1 litrelik
Cicektebenimcicekligunlerde mondecaidensecmeler İnanamadim BİM’in mavi bulut öyle güzel ve kalıcı yastığa sıkı sıkı sarıldım mis gibi kokuyor.😀
fisnereceli ahlelele_ahlelas ay evettt oğlumun çamaşırlarına kullanıyorum, harika bir kokusu vaaar 😍😍
ahlelele_ahlelas fisnereceli oğlumun çamaşırlarına da kullanıyorum arada. Aaa bebeğe parfüm mü sıktınız diye tepkiler alıtorum 😀
Huma_kus34 mondecaidensecmeler kalıcıbı yumus istıyosan bıngo soft krımzıı beyazı hangısını seversen vernel çöp
dlnyny mondecaidensecmeler yumuşatıcınızın güzel kokmasının sıvı deterjanınızla doğrudan alakası var bence. Bingo kırmızı renkliler için sıvı deterjan var yumuşatıcı olarakta peros mavi kullanıyorum inanılmaz bir koku çıkıyor ortaya dolaba katla koy günlerce kalır. Bu arada bingo sıvı deterjanı bile tek başına kullanabilirsiniz o kadar güzel ve kalıcı.
fisnereceli ahlelele_ahlelas çok güzel kokuyor gerçekten 🌸 ben 3lü alıyorum deterjan ve yumuşatıcısını çok memnunum 😍
fisnereceli ahlelele_ahlelas ben hiç ebebekte görmedim valla şaşırdım şimdi 😳 trendyoldan alıyorum hatta geçen hafta aldım 3lü yumuşatıcı 210, 3lü deterjan 329 tl idi.