Ozge_AyazEfee Hamidefe hala ayakta sallanarak uyuyor ama suç bizde aslında. Bizim işimize geliyor sanırım. Uykuya geçme süresi daha kısa oluyor. Ama mesela annem yanında uzanarak uyutuyor. Sanırım benim annemden eğitim almam lazım 🤦🏻♀️🙈
Hamidefe Ozge_AyazEfee aynn keşke bizim yanımızdada öyle uzanarak uyusa..benimki bide ayakta da istemiyor sallanmak kolda istiyor tabiki hersey bizimle alakalı alıştırıyoruz
IKRA_21 Hamidefe Hani 1 saat uyuyor sonra uyanıyor artık uyumuyor dediniz yaa o uykuya şekerleme diyorlar
IKRA_21 Hamidefe Ben gündüz yanına uzanıyorum hemen uyumasını istesem piş pat yapıyorum. Gecede yanında uzanıyorum dönüyor dönüyor biberonundan su içip uyuyor. Ben daha küçükken piş pat yöntemi uyguladım. 1 buçuk aydırda memeden kestim
Hamidefe IKRA_21 meme den keseli 4.5ay oldu sanırım benim..meme de uyuyordu oh ne güzel ama kestikten sonra sallama yöntemi değil de başka yöntem bulsaydım KESK’e ama o zaman da zor dönemlerdi sallamak dan başka bişi düşünemedim🙄
IKRA_21 Hamidefe Işte ben sallamadım canım birde ona alışsın istemedim çünkü uyanıp tekrar sallanmak isterse diye düşünerek kendi kendine uyumasını öğretmek istiyordum. Çünkü meme emerek uyuyordu benim kızım da uyandığında da tekrar emip dalmak istiyordu. Inşallah sizde bırakırsınız sallanmayi
Hamidefe IKRA_21 bak mesela öğlen uyumadı ya 3 güdür gidiyor kendiliğinden ama 12.1 buluyo bende daha erken uyutmak için sallamaya başlıyorum ne yapsam acaba kendiliğinden o saati beklesem mi
IKRA_21 Hamidefe Aslında birkaç gün kendiliğinden uyumasını bekleyin bencede böylelikle sallanmayı unutur belkide.valla benim kızımında uyuması 12 yi buluyor.
Hamidefe IKRA_21 o saati bulunca sabah da geç kalkıyo öğlen uyumuyor işte..ben deneyim bi öyle o zaman belki alışır ne iyi olur 🤲
teachersrn Hamidefe iki arkadaşımın çocukları 3,5 yaşında hala öğle uykusu uyuyolar bence uyuması lazım, küçük daha
teachersrn Hamidefe sabah geç kalkıyosa biraz geç yatırın, dörtten sonra da uyanmış olması gerekiyor ama
teachersrn Hamidefe aslında sabah uyandırmanız gerekiyor, bir doktoru dinlemiştim sekizden sonra uyuyosa siz kaldırmalısınız demişti öğle uykusu 1de olmalı üç buçuk gibi kalkmalı gece uykusu da sekiz buçuk dokuz gibi olmalı demişti