Gnnr Uppababy Cruz kullanıyorum çok memnunum. Sürüşü çok kolay, bebeğim çok rahat etti, hergün dışardayız 😊. Travel arabaların genelinden hafif ve pratik, ayrıca çift yönlü kullanabilme özelliği var.
Meltemasya2309 Emirim21 benim arabam baby plus yeğenimin casual canım ben 4 aydır kullanıyorum şimdilik iyi ama yeğenim 3 senedir kullanıyor çok memnunuz
Emirim21 Meltemasya2309 bende çok beğendim casual i ama çok hantal yada pek kullanışlı değil diyorlar travel sistem arabalar için ne yapsam bilemedim bende 🤔
Hunili Maclaren techno xt, techno arc, quest var birde bu üçü iyi tüm yorumlarda bende bir hafta içinde alıcam techno arc’ı denedim güzeldi baya ayrıca güneş ışığını 50 faktöre kadar filtreleyebiliyor, 25 kilo taşıma kapasitesi var güzel bence 🤗
Deletedmom30 Hunili bende yaz için quest arc almayı düşünüyorum. Yatış pozisyonunda nasıl acaba tek merak ettiğim konu. Şuanki arabaya alıştığından onda zorluk olurmu diye düşünüyorum. 50 faktörlü ve kolay taşınması açısından bence mantıklı seçim 😊
Sasah1441 Emirim21 valla canım ben babyhome travel sistem araba aldım. Şuana kadar da hiç pişman olmadım. Bu tamamen senin ne istediğine bağlı.bizim arabamız hem hafif hemde sürüşü çok rahat. Hem araba hem puset hemde bebek tabiki zor oluyor ama baston arabada olsa zaten puseti olmak zorunda sanırım 🤷♀️ küçücük bebek baston arabaya oturtulmaz galiba ( tam bilmiyorum ama) aynı sıkıntıyı asansörsüz ve üst katta oturuyorsanız yine yaşıyacaksınız ☺️
Emirim21 Sasah1441 aynen canım pusetsiz olmaz baston araba içinde çok ufak zaten ve tam söylediğin gibi 3. Katta ve asansör olmayan bir binada oturuyorum her halükarda arabayı indirip çıkarmak zor olacak malesef 🤷♀️
Hunili Deletedmom30 bende aslında tereddütte kalsın hangisini alsam diye aralarında ciddi farklar yok fiyat farkı dışında o yüzünden bilemedim
SinanzehraNeva Emirim21 çok ağır bi araba kullanımı çok zor oluyo hele doğumdan sonra onu itmek için güç bulamayabilirsiniz üçüncü gün topuk kabı şu bu durmlar olduğunda lohusalık döneminde falan imkansız yani sürmek daha hafif bi araba Luna lorelli kullanıyoruz şuanda daha hafif hatta rüzgarla gdiyo zaten freni ıvır zıvır ı diğeriyle arası da hiç bir fark yok sadece çok hafif çokta memnunum diğer özelliklerinden
Mehmethan0920 Emirim21 biz casual cadillac kullanıyoruz 4 aydır. Çok da memnunuz. Herkes büyük diye almayın dedi ama gerçekten açması kapaması çok kolay. Bebeği de soğuktan güzel koruyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Tekerlekleri de kullanım kolaylığı sağlıyor.
Emirim21 Mehmethan0920 bende aynı modele baktım işte hoşuma gitmişti. Bakalım artık canım nasip hangisi olacak. Güle güle kullan sende bebişinle 😇
Busraszc Casual Quatro kesinlikle tavsiye ederim 2 elle kapanıyor ama tek mandalla hemen açılıyor, puset Kısmı size yakın pozisyonda oluşu da çok iyi, tekerlekleri büyük olduğundan takır tükür edip bebeği sallamıyor sessiz bi araba.. dış görünüşü de Harika ben indirimdeyken 1800 liraya almıştım..
Brcysr Kraft Leon travel aldım ve çok memnunum iyiki almışım diyorum hafif sürmesi çok kolay hatta cevremizdeki herkes çok begendi fiyatı 2200 TL idi ☺️☺️
Bahdmp Emirim21 canım ben elele ranger bebek arabası kullanıyorum travel ama hiç kaba değil ve kullanışlı ben memnun kaldım bak istersen internetten 🌟