Emirim21 Hanımlar casual cadillac bebek arabası kullananlar varmı aranızda? Civilden baktık eşimle güzel görünüyor ama kullanımı nasıl acaba? Varsa başka araba tavsiyeniz memnun olurum 👍🏻
Helloyagmur Emirim21 kesinlikle travel alma:))))) hic kullanisli degillll joie marka bebek arabalarina bakabilirsiniz:) travelden gectim suan cok rahatim bebegim buyudu icin travel sistemde rahat edemedi oturmak istemiyordu
Srfnr1 Emirim21 cok kaba hantal biyere sigdrmak cok zor.casual vista guzel bide chicco nun bir modeli var pahali ama 3 parca puset bortbebe baston.ben chipolino motto kullaniyorum memmunum
[silindi] Emirim21 travel aldık sadece iki ay kullandık bence hiç travela para vermeyin. Yatış pozisyonu olan bastonlara bakın daha hafif daha rahat oluyor chicco ohlalaya bakabilirsiniz çok övülüyor.
Emirim21 Deletedmom0510 hem bebeğim rahat etsin istiyorum hemde kullanışlı birşey istiyorum. Seçmek zor ve iyi araştırmak gerek sanırım 🤔
Emirim21 Helloyagmur neden acaba rahat edemedi? bende onlar rahattır diye düşünüyordum 🤷♀️😇 peki joie'nin şu modeli güzel diyeceğin bir modeli varmı canım?
Helloyagmur Emirim21 travelin normal oturma pozisyonu cok rahatsiz oturma kismi cok dar ve ayak kismida cok rahatsiz oluyor cocuk resmen iki buklum gidio:) ben cift yonlu mirus modelini aldim hem cok kolay katlanio fren kismi alttan degil tuttugunuz yerden egilmeden frenini kapatabiliyorsiniz hemde hafif :))
Deletedmom0510 Emirim21 ben aldım pişman oldum sadece puseti kullandım bi kaç kere çok hantal şimdiki aklım olsa baston alırdım
Emirim21 Deletedmom0510 kış zamanı için baston araba zor olmazmı canım hani yazın iyi baston ama kış ayları için olan modeller varmı?
kubrafg Ben de travel kullaniyorum evet cok yer kapliyor cok kaba ama bebegim icinde cok rahat ediyor , biz surekli geziyoruz bir de o yuzden cok kullanışlı benim icin