Gamszbaykus37 ek gıda zamanı çok iyi oluyor çünkü kontrolü olmuyor normal tabak kesinlikle koyamıyorsun kırılır diye ayrıca temizliği yapısı da bence uygun tabi şuanki fiyatı bilmiyorum ama ben vakumlu almıştım uzun süre kullandık şimdi büyüdü desenli porselene geçtik ama koku oluyor diyenler muhakkak olur bende çekinerek almıştım da kullanım talimatına birebir uyarsan asla birler olmuyor mesela yemekli bırakma hemen yıka normal bulaşık deterjanı veya kokulu birşeyle yıkama biberon temizleyiciyle yıkamanı öneririm ve leke veya koku olursa karbonatlı suda beklet olmadı sirkeli suda beklet geçer yoksa ay cifliyeyim ay çamaşır suyunda bekleteyim dersen kimyasal işleyince kötü koku oluyor denedim
Not bebeğim kendi yesin diyenlerdensen kesinlikle al derim ama yok ben biraz eski usülüm kendim yediririm büyüyene kadar diyenlerdense almana hiç gerek yok