Gamszbaykus37
Valla önerileri ve insta momları dinleyerek gittim aldım bir de annemin eve de 2 takım aldım yani
Birini hiç açmadım bile toplasan 5-6 kere kullanmışızdır gereksiz abartılan bir ürün.
Ne kadar güzelde yıkasan kendine has bir koku var ayrıca sıcak bir şey koysan ayrı konu.
2-3 den sonra farkettim ki bebeğim de cam tabağa koyunca yiyor onda yemiyor
Bence normal tabakta ya da alacaksanız silikon değil de melamin tarzı tabak alın sevgiler