bibibibiskrem Azra00 el ayak hastalığı canım genelde el ,ayak ,popo ,diz ve dirseklerde çıkar . İlk önce el ayakta çıkar agzinida kontrol edin yara varmı diye iki çocuğumda şuan el ayak hastalığı yasiyo
Azra00 bibibibiskrem peki önerebileceğin bir şey var mı canım rahatlatır şunu yap dediğin neler yedirip içirdin sen kaç günde geçer
Azra00 azraklknn ya bizim de el ayak o zaman canım çok az olunca ben değil diye düşündüm teşekkür ederim peki önerebileceğin bisey var mı iyi gelmesi için rahatlar dediğin
gde3845 Azra00 sık sık duş aldırın ılık su ile günde 4-5 defa kafasını yıkamasanız bile vücudunu yıkayın çok iyi geliyordu oğluma
bibibibiskrem Azra00 valla doktor hicbisey vermedi kaşıntı için krem ve alerji şurubu verdi onun dışında ne dizindeki yaralar ne ağzındaki yaralara acısını geciricek bişey vermedi pazar gününden beri agliyo çocuk emekliyemiyondizinin acisinindan
Azra00 anfzya peki nasıl geçti şunu yapın iyi gelir dediğiniz bisey var mi ememiyor du yavaş yavaş emmeye başladı şuan tükürdüğünü bile yutmuyor bazen
anfzya Azra00 açıkçası bizim çok zor gecti 3 gün arayla kızım ve oğlum geçirdi ağızları çok aşırı yara oldu eşimin kuzeni çocuk dr. sprey onerdi onu kullandım acildeki dr. Verdiği hamazinc krem dışında ovadril diye bir losyon aldık kaşıntıları için onun dışında pek bişi yapamadık 3 gün den sonra yavaş yavas normale döndüler birde benim çocuklarımın oğlum bezli bölgesi çok iltihaplı yaraları oldu onu. İçinde antibiyotikli krem kullandım ama eğer dr. Götürürseniz danışın tabiki her çocukta farklı ilerleyebilir
Azra00 anfzya doktora gittik canım el ağız hastalığı dedi de stilex verdi bidebactroban dıe antibiyotik krem verdi calpol verdi başka bisi vermedi kullandığınız sprey adını hatrliyor musunuz faydası oldu mu agizdaki yaraya
anfzya Azra00 aftoral diye sprey yanlış hatirlamiosam şuan disardayim eve geçince bakıp tekrar yazarım yani biz faydasını gördük çünkü çok yaraları vardı ağız içinde
Azra00 bibibibiskrem formda okudum badem ile şeker ezip bebeğin ağzına sürüp faydası goren olmuş deneyn isterseniz bende sürdüm sabah bakalım faydası olacak mı