Merhaba kızlar 12 aylık bebeğim dün ateşi 38.5 oldu doktora götürdük boğazı intihaplammis dedi tahlil istedi Kanda crp 19 çıktı antibiyotik serum takalım dedi doktor kan alırken bebeğimin elini mahvettiler bulamadılar bende şurup olsun dedim doktor Azitro 200mg şurup yazdı günde yarım ölçek. Bugün de ateşi 37.5 falan oluyor calpol veriyorum düşüyor ama bebeğim ne emebiliyor ne bisey yiyor su bile içemiyor boğazından sizce gidip serum taktırayım mı napim bide vücudunun bazı yerlerinde resimdeki şeyler çıktı ne olabilir sizce, doktor gittiğimizde bu vücudunda şeyler yoktu. Az önce emzirdim uyuyor şuan napim sizce tekrar gideyim mi serum için yoksa geçer mi az rahatladı sanki 
