Niloyailetospik 17 sinde falan canım bizim burdan bir asker eşi de doğum yapmış orda eşi odada annesi falan 3 ü kalmışlar bir şey dememişler izin vermişler şaşırdım devlet hastanesinde erkek eş asla izin vermezler diye o yüzden sana da defalarca sordum canım benimde eşim asker ondan başka kalacak kimse yok bir de 14 aylık bir kızım var emiyor mecbur o da yanımda olması gerek odalar tek kişilik o yüzden izin veriyolar sanırım öyle mi