[silindi] Summ gerçekten dikiş hepsinden zor oldu benim için tavsiyeler için teşekkür ediyorum ☺️☺️☺️
Hcrakin 21 gün önce Doğum yaptım dikişlerim var.doktorum hiçbirşey kullandırmadı.ben depent kilot kullandım 2 saatte bir değiştirdim.dikişler ilk günler acıdı ama ağrı kesici içtim geçti.şimdi hissetmiyorum bile.normal hayatıma döndüm tamamen.kanamam da tam 14.gün WC de büyük bir parça düşürdükten sonra tamamen geçti.doktorum da bunun normal olduğunu söyledi
Verabahar Bakim yaparken fon makinesi tut ciddiyim!! Bana soylediklerinde dalga gecmistim ama denedim 15gun bile surmedi dikislerim iylesti.kontrole gitmistim doktor bile sasirdi ne cabil iyilesti die😂zaten ayni kremi vermis sanirim patikon suruyordum birde dar ic camasiri giyme giyiyorsan oda canini yakar kullan at ic camasiri kullan.
Zeynapasel [silindi] benden tavsiye kesinlikle ped kullanma eski kıyafetin varsa kes koy pes Çok tahriş ediyor
Zeynapasel [silindi] düşene kadar takma ben öyle yaptım çok geç düştü dikişim pedden tahriş oldu terletti hem terlememesi gerekiyor
Tky58 [silindi] aman aman dinlenmene özen göster. Ne çok yürü ne çok yat. Ben çok yürüdüm hayatta yatamam oturamm kımıl kımılım çünkü o yüzden dikişlerim arızalandı haberin olsun. En özel zamanın biraz canını acıyo ama keyfini çıkar bebişinin☺️😎
Gmzakn Merylu sen iki tane dikişten çekmişsin o kadar 😂😂 benim rahat 25 tane vardı dikişim ve 10 tanesi düştü sadece açılan yani 10 15 tane falandr beni düşün bide 😅
Elifdemirakkan Gmzakn ya canm bende batikon kullanıyorum ama sızlaması çok var bezim terlettiğini düşünüyorum. Ama ne yapmam gerektiğini tam bilmiorum detaylı bi şekilde anlatr mısın? 5 gün oldu iyileşmesi yrrine sızım oluyo
Gmzakn Elifdemirakkan sizlar tabi milletin 1 ay 2 ay sizliyo ben 1 sya yakin cektim dikislerden cok zor valla sizliyosa dikisin acilmis heralde