[silindi] öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşaaallah ☺️ Valla ben de çok korktum başta senin gibi tuvalete çıkmaya ama korkma. Ikınmaya de korkabilirsin bi kaç gün yine çok normal. Dikişler kişiye göre geçiyo mesela benim dikişlerim 3. gün acımaya başlamıştı hatta şişmişti biri 🙄 Ve doktor su ve peçete haric hiç bişey kullanma demişti ne kadar kuru kalırsa o kadar erken iyileşir dediydi ki çoğuna da öyle demişler. 47 gün oldu ben de doğum yapalı ama hala acıyolar diyebilirm😯 Dikişler geçse bile acısı kalabiliyomuş bende kaldı mesela. Bu arada o baş dönmesi bende çok oldu korkma kan kaybettiğimiz için oluyo sanırım fazla ayağa kalkma çok da oturma bi de direk oturma dikişlerinin üzerine yan otur biraz o benim en büyük hatamdı🙄