res25 ben bile üşüyorum canım gece uyurken daha bu zamandan sonra çok sıcak olmaz bebeğe dokunucak bi sıcakta olmaz benim bi arkadaşım var kızlarımız aynı zamanda doğdu bana sürekli sen hep uzun kollu giydiriyosun çocuk pişiyordur yanıyodur falan diyodu sonra bebeği hasta oldu şimdi her görüyorum kendisi tulum giydiriyo gündüz bile