4 gün sonra bebeğim 2 aylık olacak. İstanbulda yaşayanlar gece yatarken bebeğe ne giydiriyorsunuz? Ben zıbınla yatırıyorum, üstüne örtü atıyorum ama örtüyü hep atıyor. Sabaha karşı da hep sancısan kıvranıyor. Acaba üşüyor mu? Uzun mu giydirmeliyim? Sizler uyurken ne giydiriyorsunuz