melis_t merhabalar ,bende denedim gaz sorununu çözdü ama kabızlık varya çpk zorlanıyor çocuk bilmiyorum bende aptamilden memnundum kilo alımı vs ama keçi sütlü bir mamaya geçicem hip çok güzeldi ama oda kilo aldırmadı hiç aptamilfeki süt ve laktoz sanırım bebeğimi biraz rahatsız etti ,siz başka hangi mamalar denediniz