Elif93 denedik bir kutuyu zar zor bitirdik tavsiye etmiyorum Aptamil e döneceğim en iyisi oydu bütün mamaları denedim.. en çok Aptamili içiyordu kakasında da zorlanmıyordu sma comfort bi kutu bitti kakasını hala yapamadı çocuk ve gaz sancısı çekti sma nın hiç biri bize yaramadı