Deletedmom_215 Rüyamda 😁
3 sene uğraştık olmadı. Doktora da gittik hiçbir sorun yoktu eşimde de bende de en son ki 1 yıl doktora gitmeyi bıraktım. Mom da hep okurdum “ insan aklından atınca olmuyor, kim aklından çıkarsa o zaman oluyor” derdim nasıl unutulur bu şey insan çıkaramaz ki aklından. Neyse en son hamile kaldığım ay Allah affetsin isyan eder gibi “yeter artık çocuk mocuk istemiyorum keyfime bakicam gezip dolaşacağım istemiyorum çocuk ” dedim. Ve o imkansız gelen şeyi yaptım istemedim. Neyse her ay olan rutin testi yaptım hani yanlış hareket yaparım falan kontrol amaçlı yaptım. Sonuç negatif çıktı. Oh dedim yok Elif dedim bak keyfine, o testi yaptığım günden itibaren 4 gece rüyamda pozitif testler gördüm. En son dayanamadım test yaptım. Gözün zor gördüğü bir silik çizgi çıktı. İnanmadım başka test aldım yine yaptım o da öyle çıktı. Koşa koşa kan vermeye gittim. Sonuç 5.67 çıktı. Kana geçer geçmez öğrenmişim. Değer düşük başladığından ve momda doktorlarin bu değere yaklaşımını bildiğimden kendim tskip yaptim kan verdim sağlık ocağına özele günde bir tam 23 gün sonra kızımı gördüm.
Geç döllenme olmuş 15 gün Allah’ın işi ya rüyamda görüp test yapmasam anlamadım. Adet düzensizliği var bende 2 3 ay hatta daha fazla olmadığımı bilirdim. Üzerine hamilelik belirtisi bile yaşamadım. Şimdi şükür ediyorum Allah’a çok şükür ki rüyamda görüp test yapmışım yoksa göbek büyüyünce anlarmışım.
Değer düşük olduğu için eşime söylemedim. 2 günde bir kan veriyorum adam diyor ne iş sürekli kan veriyorsunm dedim doktor istiyor degerlerimi kontrol ediyor diye yalan uydurdum. 10 gün bekledim. Küçüklüğümden beri hayalim bir evladım olursa onu özel bir günde söylemek isterim diyordum. Şansıma değer istediğim bir şekle gelince babalar gününe denk geldi. Eşim işten geldi akşam şarkı açtım televizyondan kutu hazırladım emzik patik test şeklinde aldım elime teli onu çektim. Eşim aldı diyor bu ne 😂 dedim sen aç bir açtı gözler fal taşı oldu. İnanmadi ciddimisin diyor dedim evet kaç gündür bu yüzden kan veriyorum ben. Sonrası ağlama kucakta döndürme sevinçler. Çok şükür Rabbime şimdi 18 aylık kızım 5. Yılımıza giriyoruz +1 ile