Deletedmom_215
Regl düzenim bozuldu hatta neredeyse hiç olmuyordum denilebilir. Erken yaşta menopozdan şüphelendiğim için doktora gittim.
Doktorda bana bir ay içerisinde çocuk yaptın yaptın dahada olmaz dedi. Çocuk düşünmediğimiz için bu haber beni üzmedi ama bir kadının anne olamayacağını duyması gerçektende kötü bir his. Rahmin var ama yapamıyorsun. Yinede çok kafama takmadım. Nasılsa istemiyoruz, istesek çoktan yapardık diye. Bu bir ay geçtikten sonra ben yine regl olmayınca tamam dedim, bitti. Regl defterini kapadık. Korunmayıda bıraktım. Bir sonraki ay regl olacağımdan habersizim tabii, bir sonraki ay regl oldum. Yinede az olmasından ve kısa sürmesinden dolayı son demleri olarak düşündüm ve korunmamaya devam ettim. Sonraki iki ay boyuncada regl olmadım ve gerçekten menopoza girdiğimi düşündüm. Dolayısıyla yaşadığım belirtileride, çok sık idrara çıkıyordum, hamileliğe değil menopoza yordum. Bir gün çalışırken kan kokusundan midem bulandı. Normalde hiç olmaz. Kana ve kokusunada işim sebebiyle çok alışığımdır. Bu böyle devam etti birkaç gün sonunda tansiyonum oynamaya, başım dönmeye başladı. Arkadaşım, sağlıkçı, bak bunlar hamilelik belirtileri bence desede asla kabul etmedim. Erken menopoza girdim ben mümkün değil dedim. Birkaç gün boyuncada sürekli darladılar beni bir test yap diye ama yapmadım. Sonucunun negatif olacağını bildiğim testi neden yapayım diyordum hep. Eczacı bir arkadaşım elindeki hamilelik testleriyle evime gelipte beni zorlayana kadar. Pozitif çıkan ilk testin bozuk olduğunu düşünüp üç tane test yaptım negatif çıkması için ama her biri pozitif çıktı. Beklemiyordum. Doktor, çocuğun olmaz demişti. O yüzden inanmadım ve kan testi vermeye gittim hemen. Kan testinin sonucunda da hamile olduğum çıkınca direkt kalp atışlarını dinledim zaten. Sonrası salya sümük. Ben böyle bir mucizeyi nasıl düşünmemiş ve istememiş olabilirdim? Hemen akşamına eşime söyleyeceğim için çok bir vaktim yoktu ama bir kutu, beyaz bebek patikleri, bebek için Beşiktaş forması aldım. Kutunun içerisine patikleri, formayı, ultrason fotoğrafını ve yaptığım hamilelik testlerini koydum. Şansıma o gün maalesef eşim beklediğimden daha geç geldi. Onu beklerken salondaki koltukta uyuya kalmışım. Beni yatağa taşırken uyandım. Gözlerim direkt kutuyu buldu ve orta sehpanın üzerinde bıraktığım gibi duruyordu. O an kutuyu boşverip kulağına “bir bebeğimiz olacak” diye fısıldadım sadece. Sonra zaten kendimi ayaklarımın üzerinde buldum. Eşim ilk şoku yaşarken hazırladığım kutuyuda hemen
verdim. 🖤