Asyam41 Badevehande beşiğine yatırsan uyumazmı seninki daha zor en azındna benim kız beşinde uyuyor koyunca
Badevehande Asyam41 daldıktan sonra uyuyor ama gazını çıkarıyorum uyanıyor yine emmek istiyor en son pes ediyorum gazını çıkarmadan koyuyorum uyuyor ama bu seferde gece gaz sancısı çekiyor🤷🏻♀️
Hazalimoooo Asyam41 onlar için kim bilir nelere katlandık bunada katlanırız bunuda başarırız cunku biz anneyiz. Benim bebegimde beşiğinde uyumuyor 'ya babasının yada benim kolumda uyuyor
Balbal1 Asyam41 hiç kucağa alıştırmadım zaman zaman tabiki alıyorum emziriyorum gezdiriyorum ama onun dışında hep yatarak oyun oynar konuşuruz güleriz çokta mutlu aksine kucağı sevmez. 5 buçuk aylık 😍
Tazeanneyim Balbal1 ne güzel. Benim oğlum kolik olduğu için ilk günden beri hep kucakta yaşadı resmen şimdi de kucaktan inmiyor. Evde yüzü dışarı dönük oda oda geziyoruz tüm gün ve inanılmaz yorucu tabi ki
Defnecikkk Badevehande bu resmen benim döngüm😄😄 memede uyuyor gazını çıkarmak için omzuma koyuyorum uyanıyor bu sefer yine kucakta sallanmak istiyor tekrar uyuyor indirince uyanıyor 😄
Badevehande Defnecikkk evet mesela şuan ayağımda indirsem uyanır😂😂😂 kuş uykulu koydum adını😂😂 resmen hayatı sessize aldım uyanmasın diye😂
Defnecikkk Badevehande şen gene ayağında sallıyorsun benimki nin pozisyonu bambaşka yastığa diklemesine yatıracaksin yukarı aşağı sallayacaksin bir dakika durursan olmaz uyumaz 😄
Badevehande Defnecikkk tabi yöntemimiz de var🤣 Allahım küçücük olup böylesine huyları olmasına şaşıyorum ya
Byzgl_2019 Asyam41 bi süre böyle oluyo çünkü artık gözleri daha iyi görmeye başladı ve yeni şeyler keşfetmek istiyo. Geçicii bi dönem
Defnecikkk Badevehande aynen önceden ne güzel karnıma koyunca uyuyordu şimdi hiç durmuyor etrafı göremiyor diye. 😄
Babyboymother Asyam41 bizde aynı durumdayiz suan 5 aylık surekli kucakta hic bir iş yapamıyorum.gunduz uzun sure de uyumuyor işimiz cok zor 🥴
Batuhantugce Asyam41 ben kucağa çok alıştırmadım hiç bir zaman ama yere yatırıp hemen ilgisini çekecek oyuncaklarla oyunlar yaptım defalarca sorun yaşamadık yerde olmasından o yüzden.