zarifhisler65
Kafanızı tansiyonla meşgul etmeyin, çocuklarınıza odaklanın, ve destek alabilecek birileri varsa almaya çalışın bol bol dinlenin doktor bana öyle demişti. inan ben dakka başı tansiyon ölçüyordum yüksek çıktığını gördükçe streslenip daha da yükseltiyordum tansiyonumu. Hiç düzelmeyecek sanıyordum ama geçti gitti şimdi eskisi gibi tansiyonum. Yeni doğum yaptınız hormonlarınız düzene girdikçe vücut kendini toparlandıkça düzelir Allah’ın izniyle inşallah