Kızlar merhaba hepinize…Bu konuyla ilgili çok başlık var tek tek okudum hepsini üşenmeden bir çare bulabileyim diye.Ama güncelde belki bu sorunu yaşayanlar vardır diye yazmak sormak istedim…2,5 ay önce spinal anesteziyle doğum yaptım.Hamilelik öncesi lustral antidepresan kullanıyordum.Panik atak geçmişim var.Hamile kaldığımı öğrendiğim anda bıraktım.Allah’a şukur hamilelik boyunca da asla ne atak geçirdim ne başka bir şey.Tansiyon problemim de asla olmamıştı.Sadece son haftalar ara sıra 14/9 ları görüyordu o kadar.Dogum sonrası işlerin rengi değişti.Uykusuzluk ve stresle mi tetiklendi bilmiyorum ama baş dönmelerim başladı.O sırada tansiyonuma bakıyorum 15/10 çıkıyor falan.Ve kendimi paniklettim baş dönmesi ayaklarda uyuşma tutmama yüzde uyuşma,nefes darlığı… acile gittim,diazemle zor sakinleştirdiler beni,3-4 gün emziremedim bebeğimi sütten atana kadar.Ondan sonra bir kardiyologa göründüm.Holter taktı 24 saatlik.Genel olarak yüksek seyrettiği için tansiyonum alfamete başlattı.10 gündür stabil ilerliyordum ki bugün yine başım döndü tansiyonuma baktım 14/9-15/10…Spinal anesteziden oldu diyen çok var…Kafayı yemek üzereyim.Bunları yaşayan var mı? Tansiyonun t sini bilmezdim…Panik atağım vardı ama…Nasıl yeneceğim bunu.Psikiyatrmla konuştum ilaca başlamadan düzelmezsin diyor,sütten geçer diye çok korkuyorum.Sıkıştım kaldım.