srfygtysra Başka doktora daha gözümün mutlaka, ben gitmeden bayağı araştırdım neyi olduğunu doktora gidince bu hastalıktan şüphe ediyorum diyip anlattım tanısina kadar. Ben bu şekilde yaklaşınca dikkatli ilgilendi ve benim bulduğum tanıyı koydu başlangıç seviyesinde. Bazı doktorlar geri çeviriyor ciddiye almıyor büyüme çağında diye ama tamda müdahale edilmesi gereken zamanları bazı doktorlar yüzünden kaçırabiliyor insan. Mutlaka başka doktor görüşü alın. Ice bastığı anların fotoğrafini çekin gösterin. Orda kendi bakıyor ama yeterli içe basmadığı için o an doktor bunu normal karşılayıp geri yolluyor bazı durumlarda.