Handeeeeee çok geçmiş olsun .bizim pek bronşit değil ya hava işe yaramıyor .geniz akıntısı oluyor ve öksürük .bronşit pek değilde akıntı artınca öksürük artıyor hava da işe yaramıyor pek .zespira çiğneme tablet kullandık birde burun spreyi içe akıyor du ama sonra dışa akmaya başladı ve geniz eti büyüdü sinüzit felan oldu öyle işte .. sizinki astım değil sanki alerjik rinit olabilir dediğiniz gibi