Handeeeeee suan o burun akıntıları geçtimi sizin ?daha olmuyor mu ?alerjikmisiniz ?malesef alerji tedavisi çok karmaşık bişi ama okul ortamı boyunca düzelmeleri çok zor evde daha iyi,ama ilaçlar da çok bişey çözmedi bende karmakarışık haldeyim burdan cok çare aradım çok annelere sordum ,temennim yaşla azalması tolere etmesi .size de ondan sordum küçükken burnum akardı demişsiniz ,hastalık gibi mi süreklimiydi ? Geçtiyse de ne zaman azalmıştı acaba hatırlarmısınız ? (Bu arada en iyi alerji doktoruna kadar gittim)ama aynı ilaç ve işe yaramayan bir durum 🥲bu sene neler bekliyor bilmiyorum okulda 😦🥲