EsrraZ Kızlar başlıktan da anlayacağınız gibi çok aktif bebeğim alt değiştirmemiz sorun oluyor kilot bezler sızdırma yada taşma yapıyor mu öneriniz nedir kilot beze geçelim mi cırt canmıdır 😅 🧘♀️
3kedili2bebekli EsrraZ 9 ay 20 günlükler 1 aydır külot bez kullanıyorum oh dedim ya onlar kaçıp gidiyor ben arkalarindan giderek giydiriyorum babyturco kullanıyorum sızdırma vs yapmiyor 😂
EsrraZ minervadefne gerçekten durmuyor bir saniye ağlıyor istemiyor oyun oynamaktan kendini alamıyor haliyle savaş çıkıyor 🤦♀️🤦♀️🤣
NewMomm1 3kedili2bebekli ay benim oğlum da çok haraketli bezlerken kriz geçiriyorum haliyle oda ağlamaktan helak oluyor. Bir kaç kişiye sordum külot bezlerin belde iz yaptığını söyledi doğru mu eğer problem olmuyorsa alıcam hemen
minervadefne EsrraZ aynısı valla bu öyle değil ama giydir çek yukarı tamam ne sıkı mı oldu acaba derdi var ne bişey mis gibi 😁
3kedili2bebekli EsrraZ yok oğlumda arada çok nadir yapiyor ama oğlumun hidroseli var o yüzden pipisi havaya bakıyor bir de gece boyu 7-8 kere su içmeye mama içmeye kalktığı için de normal karşılıyorum 4-5 kere kalktığı gece hiç sızdırma olmuyor kızımda hiç olmuyor
vecihi Külot bez rahatlıkmış. Molfix kullanıyorum. O kadar çok memnunum ki anlatamam. Taşma, sızdırma yok. Hele ki hareketli bir bebeğiniz varsa giydirmesi çok çok çok kolay. Çoook rahat.
EsrraZ vecihi bende kararsızım marka konusunda ama molfix bana çok kalın geldi çırtlısı kilot bezi nasıl
atlasmommm Külot bezin kalıpları küçük mü ya cırtlı bezin numarasının aynısını almıştım kıpkırmızı izi çıkmıştı oğlumda
ArvenMom atlasmommm bence değil dört numara kullanıyordu kızım ilk geçtiğimde cırtlı dört numara çok iyi oluyordu ama külot bezi çok sıkmıştı o yüzden beş numaraya geçmiştim
hayatyolcu atlasmommm sleepy külot bez kullanıyordum kalıpları küçük normal bezden bir beden küçük oluyor
tontonanne EsrraZ kulot net rahatlık ama kullandığı bedenin bir büyüğünü alın hafif sıkma yapıyor ben bunu paketi açtıktan sonra anladığım için mecbur kullanıyorum ama devamında büyük numara alacağım kendi bedeninde bezin sıkma yerini ayarlayabildim için rahattı
EsrraZ tontonanne marka konusunda kararsız kaldım ama baby turco diye düşünüyorum bedenlerini araştırmak lazım doğru iz bırakma sıkma olasılığı yüksek
ikiaslanannesi87 EsrraZ Külot bez pratik olur diye aldım ama oğlum kenarından yırtıp çıkarıyordu o yüzden tekrar cırt cırt geçtik😀
ahmethamza EsrraZ ben 4 paket 68 lo sleepy Kilot bez aldım. 2 paketi resmen harcadım. Sleepy çok kötüydü. Lastikleri hep oturdu karnına 2 paketi de birine Verdim. Şimdi goon Kilot bez kullandım. Küçük iki paket denedim. Çok rahat. Cirtliya göre kalıp aynı. Giydirmesi kolay ama gece alt değiştirme durumu olursa benim ki uyanmadan cirtlida değişiyor ama Kilot yanlardan yırtmak lazım o baya ses yapıp uyandırıyor. Sızma tasma vs olmadi hiç. Molfix de denedim ama arada ki farkı da goon kullandığım için diyim içinde ki emekçi partikuller çok fazla az bi cisle balon oluyor bez. Goon da öyle bisry olmadı ici yumuşacık o tanecikleri hiç elime gelmiyor molfix de de geliyor diğerlerinde de hele sleepy bi kaç kullanan varsa bakabilir bazen diken gibi batan iç yüzeyi oluyor. Bio natürel kullandığım zaman hep elimde bakıp bağladım altına.
Ardenaden EsrraZ kizmda slppey kulot bez kulanmistm hayatimi kurtsrdi cirti fln kaymiyordu cunku kizm 5 dk sabit durmayan bi bebekti
Miracinannesi_ EsrraZ geçen gün arkadaşım baby turco 6 numara 46 li külot bez almış bende cırtli sanıp açtım içinden sadece 1 tane kullandım istersen 150 tl den verebilirim. Bebeğim iri olduğu için ben kullanamıyorum