Youtube de gülevin diye birisi var onun tarçınlı kurabiyesi inanılmaz muhteşem oluyor herkes pastaneden aldığımı sanıyor 😃 üstelik yarısını sâdece pudra şekerine buluyorum yarısını da tarçınlı yapiyorum böylece insanlar 2 farklı kurabiye yaptığımı sanıyor😃