Duyulurum Feyzosumunannesi yok hiç acı tat olmuyor ama şeker oranı fazla gelebilir. Biraz azaltabilirsiniz yaparken. Ben böyle tariflerde bir tık azaltıyorum
mommy15 @Feyzosumunannesi •Islak kek bir gün önce yapıp buzdolabında bekletince ertesi güne tadı daha güzel oluyor bence •Sodalı börek Böreği hazırlayıp pişirmeden buzdolabında bekletip ertesi gün pişirince daha güzel oluyor 😌
bbosphorussss Feyzosumunannesi alman pastasi kesinlikle 1 gun bekleyince cok guzel oluyor .ailenin pastacisiyim dogum gunleri ozel gunler vs misafirlere falan . En cok alman pastasi begenilir
caylavyu Feyzosumunannesi Ağlayan pasta yapabilirsiniz bir gece önceden yapılıp dinlenmesi gerekiyor zaten🙃
miniklerinannesii00 Feyzosumunannesi aslında aşamaları kolay ama pişirmesi önemli peynirli beyaz kısım sert olunca güzel olmuyor
Canogul_ Feyzosumunannesi börek saracaksam bir gün önceden sarıp dolaba koyuyorum tatlı mı aynı şekilde şerbetli tatlı Kıbrıs tatlısı çok lezzetli oluyor ,cheescake bir gün önceden yaparım yani bence sütlü ve şerbetli tatlılar zaten bir gün önceden yapılıp bekletilmeli daha güzel oluyor
Aseldurumom_ Feyzosumunannesi güzel bir pasta istiyorsan hemen tarif yaziyorum canimmm Önce normal kek yapiyoruz 4 yumurta bi sb şeker 4 yemek kasigi süt 4 yk siviyag 1 su bardagi un 2 yemek kasigi kakao 1 pk kabartma t 1 pk vanilya 25 dakika pisiriyoruz ilk sicakligi gecince bi su bardagi sutu uzerine dokup tamamen sogumaya birakiyoruz Uzeri icin 2 pk kremsanti bir bucuk sb süt mikserle karistiricaz Üzerinin cikolata sosu icin 2 sb süt yarim cb seker 1 yk kakako 1 yk nisasta 100 gr cikolata bu karisimi sürekli karistirarak kivam alincaya kadar pisiriyoruz kek tamamen soguyunca krem santili karisinu üzerine yayiyoruz sonra cikolatali sos tamamen sogumus olcakki karismasinlar onuda ekledikten sonra bir gece dolapta bekletiyorum ben uzerine cilek koyuyorum guzel bir goruntu oluyor gecenlerde misafirim vardi cayin yaninda cok guzel gitti cok begendiler yapimi cok kolay canim bende nefis yemek tarifleriden ogrenmistim surekli yaparim 🙈
tazecikanne45 Feyzosumunannesi mozaik pasta yapın hem çok pratik hem çok lezzetli. Üstüne de çikolata eritip süslersiniz ohhh mis. Hemde havalar sıcak dondurma gibi çok iyi gidiyor. Yanına da şekerpare falan olabilir
Aselinko04 Feyzosumunannesi kolay ama güzel tarifler, ağlayan pasta, gelin pastası, mozaik pasta aşırıııı kolay üstüne sos yaparsın enfess, muhallebili bisküvi pastası, kıbrıs tatlısı hangisini beğenirsen yap☺️
MnkKrtl Feyzosumunannesi cumartesi doğum günü yapıcaz bizde cumadan yapıcaz bazı şeyleri mesela haşhaşlı revani yapıcam şerbetini iyi çeksin diye bigün önceden mahlepli kurabiye poğça yaprak sarmamız var buzlukta onu pişiricez bisküvi pastası yapılıcak üçgen şekilde onuda buzlukta dondurucaz makarna salatası yada patates salatası yapılcak fikir olur belki diye yazıyım dedim
Feyzosumunannesi MnkKrtl Tam doğum günü menüsü elinize sağlık bende ya gelin pastası yada haşhaşlı revani yapmayı düşünüyorum.