prenses3565_ dudak bağı yarıldı düştü dişleri kesti ve yarıldı yarısı altta yarısı üstte kaldı çocuk cerrahisine götürdük bizlik bişey değil plastik cerrahi kesiyor dedi bulunduğumuz yerde de plastik cerrahi olmadığı için şuanlık kaldı ama en kısa sürede aldıracağım.