yonatmehtap Günaydın herkese🥰 arkadaşlar oğlum 1 yaş 2 aylık oldu hala ısırıyor göğsümü nasıl farketmedim bilmiyorum ama bu gün oyun oynarken farkettim bu dudak bağımı oluyor
asennaa yonatmehtap sünnetiyle aynı zamana denk getirmiştik. Ona anestezi uygulanmıyor çünkü çok kolay ve kısa süren bir işlem. Çocuk cerrahı yapmıştı
yonatmehtap asennaa çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için hemen randevu aldım yarın sabah götürücem
asennaa yonatmehtap bizde dil bağı için ilerde konuşmasında sıkıntı yaratabilir denmişti. Dudak bağı için de sanırım ön üst dişlerde ayrıklık yapabiliyormuş. Rica ederim
asennaa yonatmehtap yok etkilemedi, aksine doktor dil bağı varken eğer bağ kalınsa emmesini etkileyebiliyor demişti
nebutantana30 yonatmehtap yok daha götürmedim dişleri ayrık olunca dikkatimi çekti benimde en kısa sürede götüreceğim.