Benim de bebeğm dönmeye başladığından beri sırtüstü yatırsam da hep yüzüstü dönüyor kafasını bazen düz tutuyor nefes alamaz diye korkuyorum bir de düz yatınca burnu yamuk olur derler miş öyle se olsun istemiyorum hep aynı tarafa dönüyor dönmesin diye o tarafına yastık koydum dönemeyince ağlıyor bu sefer de bir de hep aynı tarafa dönüp yattığı için kafasının o tarafı sanki düzleşiyor geçer mi acaba kafa şekli