Benimki de hep yüz üstü uyuyordu. Reflü yatakları var ya delikli, ondan almıştım, onda yatıyordu. Tabii hala onda yatıyor 🤣 5 aylık, 2-3 haftadır sırt üstü yatırmaya alıştırdım çünkü yüz üstü olunca reflü yatağı olmayan yerde yatırmak istemiyorum korkumdan. Şimdi minik minik alışıyor, zaten dönmeler de başladığı için bi bakıyorum sırt üstünden yüz üstüne geri dönmüş :) kafasını sağa sola çeviriyorsa korkma diyorlardı ama işte insan kuruyor kafasında 50 şey :)