ronyammmmm bizim süt alerjimiz yeni bitti yumurta ve tavuk devam ediyor . Ben tavuğu ve suyunu 7. Ayda denettim sıkıntı oldu şu an 9 aylığız ama yumurta çok yüksek çıktı, onu yaşına kadar bekleyeceğim riske girmek istemiyorum, illa ki yiyecekler ben de çok üzülüyordum oğlum 8 ayına kadar yoğurt peynir yiyemedi tabi ben de . Çok sıkı diyet yapıyordum ama şükür azı kaldı .