atesarp teşekkür ederim evet bu ay atağı çok fenaymış. Biz ana kucağını hiç kullanmadık durmadı hiç mama sandalyesinde yiyor ama işine gelen şeyleri. Normalde yese atakta yemese anlık iştahsızlık olarak üstüne düşmüycem ama işte normalde de yemiyor. Artık bıraktım ya sevdiği şeyleri veriyorum hergün gene yeni birşey denip sunuyorum yemek isterse ne ala biraz daha büyüyene kadar böyle gidecek zaten anne sütü bağımlısı doktor gelişimi iyi dedi o yüzden içim rahat biraz