Ay bende bekliyim şurda. 1 hafta sonra 10 aylığız ama ek gıda da sınıfta kaldık resmen. Anne sütü alıyor benimkide sadece geceleri 1,5 2 saatte bir uyanıyor ama açlığından değil alışkanlıktan her uyandığında meme alıp geri dalıyor. Ek gıda da işine gelirse alıyor meyveli yoğurtları yiyor bazen çorba nadir olsada. Akşamları birşey yesin bari düşüncesiyle pirinç unlu mama yapıyorum ceviz , meyve , karadut pekmezi , cicibebe karıştırıp veriyorum belki geç uyanır diye ama 1 tabak mamayı yiyor üstüne benimde emiyor genelde 1 1,5 saatte uyanıyor. Sabahlarıda meyve yerine yumurta labne karıştırıp irmikle veriyorum. Öğlende sebze püresi.