neon12 canım benimde bulduğum söylenemez.ayrı şehirlerde yaşıyoruz benim annemlerde oradanyaşıyor.önceden annemlere gittiğimde yanlarına giderdim ama artık gitmiyorum.istanbula gidince eşim onlara söylemiyor geldiğimi bilmiyorlar..
biradaya gelince ya bi tartışma ya bi kavga kesinlikle çıkıyor ve bu bizim aile içimizi etkiliyor.gitmemiş görüşmemiş halimde bile kavga ediyoruz gittiğim zamanları düşünmek istemiyoeum.eşimin annesi potansiyel bir kötü düşünceli. Çarşaflı kendine göre dinine düşkün(göze çarpacak şekilde) geri kafalı cahil bir bayan.
Bende kapalıyım ama kapalılık bile onlara göre açık..
ve daha neler neler :))))) orta yolu hiç bir zaman bulamıcaz bence.
sizde durumlar nedir ?