Aisemeva Mücadele etme konusunda aslında haklısınız. Ama her aile her evlilik sizin zannettiğiniz gibi olmayabilir, bazı şeylere zaman geçtikçe tahammül edilemiyor maalesef. Eğer eş de anneci ve aileciyse iyice çekilmez olabilir hayat. Evlendikten sonra karısını çocuğunu ailesi olarak görmeyen, annem annem deyip duran bir adam evliliğe adapte olamamıştır gitsin anasıyla yaşasın o zaman. Erkek tarafı da aileci erkekleri kullanıyor, git oğlum eşin bekler çocuğun bekler diyen çok nadirdir mesela. Bir de hadi yatak odasına deyin önerinizi çok saçma ve basit buldum. Siz her sorunda yatak odasını mı gösteriyorsunuz? Ayrıca kadını metalaştırarak her sorunda cinselliği koz olarak kullanmayı asla doğru bulmuyorum kadını basitleştirdiğini düşünüyorum.