stupendouss Otomatik vitesli ve 2. El arabalar illa ki şanzıman sorunu veriyor kayınvalidemlerde opel astra var arabayı sanayiden çıkaramıyorlar tam olarak neyi var oda belli değil ama sorunlu sürekli arıza veriyor bence uzak durun 0 harici otomatik vitesten
bmmomss nur__a başka araç baksınlar dedi eşim 😅 şanzıman sorunu genel olarak oluyor dedi dizel ve otomatik olduğu için