nur__a Eşim galerici değil ama 10 senelik Ford kullanıcısı. Ford araçlar çok güzel, çok kaliteli ama her serinin bir kronik sorunu oluyor illaki. Örneğin eski aracımız Ford Transit Custom 320L deluxe idi. Tank gibi araç fakat çok sık enjektör arızası veriyordu. Ekspertizde hiçbir sorun çıkmamasına rağmen. Soruyorduk ford kullanıcılarının olduğu gruba, 10 kişiden 8i aynı sorundan şikayetçi oluyordu.