Hahaha ben azericeyi seviyorum hele kızdıklarında konuşma şekilleri farklı oluyor yüz ifadeleri değişiyor ya o zaman varya hahaha ayy kahkaha atardım 😂 bazen sosyal medyada Azerilere denk gelirsem girip yorumlarını okuyorum hoşuma gidiyor. Aynı yazdıkları gibi okumaya çalışıyorum.