ZeydsMom ya aslında siz nasıl Türkçeyi anliyorsaniz bizde çoğunlukla sizi anliyoruz anlamadığımız kelime çok azdır senin yazdıklarını ben genelde anlıyorum ama turizmde çalışırken Azeri bir misafirim vardı yazılisini bilmiyorum ama 5-6 yaşlarında çok güzel bir kızları vardı ay çok güzel bir kız demistim evet Türk kızlarına ohşuyor demisti benziyor demekmiş çok hoşuma gitmişti söylemesi anlamamistim ilk soylemesinde 😂