gunesce41 Deletedmom_1111 benm fazla iştahım yok yani. Çoğu günü ful öğünsüz geçiririm de kızıma bişiler hazırlim diyorm kendim pek yemediğim için üşeniyorum kızıma da aklıma gelmiyo ne yapsam die
gunesce41 [silindi] ben kendime kahvaltı bile hazırlamam da işte kız için diyorum bişiler yapim dün pilav ile kavurma yaptım kv ve kb vardı bugüne allah kerim
atlasmomyy_ Ay bacım ne yapıyorsan yap biz ne bilelim evinde ne var böyle boş şeyler için buraya yazıyorsunuz hadi misafirin gelse sorsan neyse 🙄🤦
gunesce41 atlasmomyy_ yani cevap verip yardımcı olanlar böyle demiyor da olumsuz yazacağına hiç yazmasan kimsenin canı sıkılmamış olur