gunesce41 Kızlar eşim vardiyada kızım ve ben varım perşembe günü dönüyor diye ben 15 gündür alışveriş yapmadım sıfıra sıfırım elde imkanlarla akşama ne yapsam acep fikir verin (makarnam yok ama )
Cennet70 gunesce41 sebze varsa kızart veya yumurtalı ekmek kızart çay ile ye 😊 kuru diri ne varsa gözden geçir veya basit bi çorba yap iç gitsin 😂
[silindi] gunesce41 tek basimaysam asla yemek yapmam afdhf tost sandwic kumru patos tava boregi kendime gore yapar yerim 😅
gunesce41 Deletedmom_1111 benm fazla iştahım yok yani. Çoğu günü ful öğünsüz geçiririm de kızıma bişiler hazırlim diyorm kendim pek yemediğim için üşeniyorum kızıma da aklıma gelmiyo ne yapsam die
bademiko Patates biber patlıcan ne varsa fırına atıyorum yarım saatte hazır tek olduğumda varsa buzlukta soğan halkası veya nugget ne bulursam artık hem kızartma derdi yok hem çocukla kolay imkan varsa tabi patates falan fırınlayıp yiyebilirsiniz
gunesce41 [silindi] ben kendime kahvaltı bile hazırlamam da işte kız için diyorum bişiler yapim dün pilav ile kavurma yaptım kv ve kb vardı bugüne allah kerim