Kizim 4 yasinda 3 yaşından beri kreşe gidiyor,bu arada çalışmıyorum ben.6 veya 7 yaşına kadarda insallh gidecek çünkü dil öğrenmesi lazım yurt dışındayız biz.Bazen erken mi verdim diyorum ama evde olduğu gunler iyiki gidiyor diyorum. Tek çocuk olduğu için sıkılıyor dışarı da götürsen yetmiyor. Bugün mesela oynadım yeterince kreşe de gitti dışarı da çıkardım dedim artık mutfağı toplayayım geldi yattı mutfakta halinin üzerine yani iş yapmama bile fırsat vermiyor bazen ya devam çağırıyor ya benimle oyna diyor vs.O yüzden bence kreşe verin sizde rahatlayın cocukta rahatlasın