Baharomer çocuğun sakin evde oyalayabildiğin bir çocuksa yazdırma benim kızım 2 yaş 2 aylık dışarı hastası evde sürekli oyalamaya çalışıyorum ama yeterli gelmiyor. Etkinlikler kitap okuma, ev işleri hepsini yapıyoruz ama yine de değişiklik istiyor. Anaokulu iyi gelir diye düşünüyorum. 3 yaşında ben yazdıracağım.