seyma1507 benim kızım 5 yaşında, bir süredir bazı korkuları başladı. Mesela karanlıktan korkuyor, mahallemizde engelli bir birey var o biraz bağırıyor ve onun bağırmasından korkuyor gibi. Bu sebeplerle de özellikle uyurken “anne uyusam bile yanımdan gitme” diyor.
Bu yaşta korku durumu normalmiş. O yüzden üstelemiyorum, benimle uyuyor hala. Mümkün olduğunca da temas halinde oluyor uyku esnasında. Şu an onu rahatlatan bu belli ki.
Bir de, maalesef 6 Şubat depremi bende büyük korkular bıraktı. Biraz benim de bu sürece, ayrı yatma fikrine alışmam lazım. Şu an ben de hazır değilim açıkçası.