seyma1507 beb 2 yaşında ayırmıştım hala rüya gördüğünde korkar 6 yaşında şimdi bazen anne kiz yatma günlerimiz vardır özlediğimde beraber yatalim derim mutlu olur oğlum da da öyle yaptım ayda bir iki beraber yatarız o günü beklerler bazen yatmak böle istemiyorlar odana git diyorlar zamanla alısır yani takma kafana canim benm