3kedili2bebekli valla üzerlerine azıcık daha maya koyup hafif karıştırdım fırında alt üst ayarında 75 derecede 1 saat ısıttım sonra fırını kapattım kavanozların uzerini örttüm 4 saat beklettim bi 10 dk dış ortamda dinlendiler dolaba girdiler Bende bu yöntemi internette gördüm işe yaradı