elifbarcin65 cansu154 yok canm olmaz hazır yogutla mayalamistim uzadı hep yoğurdum cöpe döktüm öyle veremzdm çocuğa yoguttan çok süt gibiydi tadi
sifirekran_bolkitap cansu154 bazı doktorlar bildik markalı yani denrtlenmiş çiğ süt diyor bazısı ise doğrudan paket süt diyor. Ben hep çiğden yaptım jersey sütü markalı olandan
mercanb cansu154 Ben sabırsızlanıyorum ya o yüzden ilk kızım da bizde 5 aylıktı başladığım da ama işte seneler geçtikçe herşey değişmiş sanki 4 aylık bebeğim var şimdi kontrole gelince bi konuşuruz dedi erken gibi geliyor bana ondan sorayım dedim
cansu154 3kedili2bebekli çok teşekkürler içim aldım sütte içim cam şişe pastörize Olur dimi bunlarla yogurt ?
cansu154 3kedili2bebekli dayanamayıp prebiyotikli yogurt mayası aldım bi koşu içime sinmedi market yogurdundan yapmak Ama cevaplarınız için çok teşekkürler Dua edin inşallah yogurt tutsun olur mu ?
3kedili2bebekli cansu154 tutar inşallah içiniz rahat olsun inanın nerdeyse hep şişe sütle yapıyorum hiç tutmadigi olmadı normal çiğ sütle yapar gibi aynı sadece uzun uzun kaynatmiyorsunuz vaktiniz yoksa isitsaniz bile yeter pastörize zaten tutacak ve çok güzel olacak inşallah 😊
cansu154 3kedili2bebekli ay çok sagolun kaynatmadım mayalama sıcaklığina dek ısıttım ben Ya geçenlerde kendimize çiğ süt mayalarken tutmadiydı ondan korkuyorum peynire döndürmüştüm :)) ama bebiş için olduğundan daha endişeliyim inşallah tutar 🤲🤲
3kedili2bebekli cansu154 olmuştur bir problem tutmamistir arada olur öyle şeyler hiç kuşkuya dusmeyin çok kendinizden emin gidin kuşku olunca tutmuyor 😂
cansu154 3kedili2bebekli şimdi yogurtlara baktim da cılk Maya tarifinde 7 -8 saat sarıp beklet diyodu 7 saat beklettim cıvık Bu tutmadı mi acaba ? Dolaba attim ama kendine gelir mi orada mayalanir mi
cansu154 cemilolabilirmi gerek kalmadı ben içim rahat etmeyince probiyotikli yogurt mayalarindan aldim marketten onla yaptim bekliyirum şimdi inşallah tutmuştur
3kedili2bebekli cansu154 dolapta kendine gelir çok sulu degilse 2-3 saat sonra bile toparlar dolapta ağzı açık kalsın ama yoksa buhar yapar sulanır
cansu154 3kedili2bebekli baya cıvık şimdi fırına attım biraz daha mayalıyorum internette gördüm kurtarmaya calısiyorum yogurtlari Sagolun yanitlariniz icin 🙏🙏🙏