Minikinci ama sütüm var sagip dolaba bile koyuyorum kontrole gittiğimde yoğun bakımdan çıkalı 1 hafta olmuştu 1 haftalik kilo alimina baktı bence yeni dogduklarinda zatenn kilo hafif düşüyor çok normal geldi ona rağmen azda olsa kilo almış ve meme emmek istememisti biberonla besledikleri için yoğun bakımda memeyi zor tuttu şuan gayet iyi emiyor kontrole gittigimde belli olur bu kez