Selam canım. Benim kızım da aynı böyle. 2450 doğdu. 2.300 e düştü.. 1,5 aylık iken 2.850 idi hala kilosu. Sütüm çok olmasına rağmen yağsızdı. Bebeğim kilo alamıyordu, doktor tavsiyesi ile mamaya başladık. 2 hafta içinde 3350 oldu kilosu mamadan sonra. Şuan 2,5 aylık oldu. Doktor normale döndü dedi ama son kilo durumu bilmiyorum, iki hafta sonra kontrole gidince göreceğiz. Ama ister istemez insanın morali bozuluyor tabi.