Aynısı kızımda da var ve tamamen babasına çekmiş deyip üzülüyorum burcuda yükselenide babası Yay/İkizler 😁 Ama bi o kadarda güler yüzlü şen şakrak. Bakalım yetiştirmeyle işleri duzeltebilecekmiyim yoksa genetik dedikleri şey baskın mı cıkacak. İstemiyorum babasinin huylarini almasını. Sizin burcu nedir merak ettim ?